Homebound

Et smut til Malaga

I slut januar var jeg i Malaga for at arbejde. En af de fede ting ved mit job er, at man kommer ud at se verden. Det er solo ride always, men jeg er stadig blevet mange oplevelser rigere. Da jeg skulle afsted, sad jeg fast i metroen og nåede næsten ikke mit fly. Det startede et lettere panikanfald, men heldigvis kom jeg afsted. I Malaga blev jeg kørt til et 5-stjernet hotel med badekar, kæmpe dobbeltseng og stor altan. Jeg skulle først arbejde dagen efter, så den stod på “Augusta” tid resten af aften. Jeg gik en tur ved stranden og derefter til et supermarked for at købe jordbær, nødder og tomater. Da jeg kom tilbage, gik jeg i karbad, mens jeg skiftevis hørte Mads & Monopolet og læste min krimi færdig. Næste morgen var det early calltime klokken 6.30, men inden var der lækker morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begærer. Teamet og jeg blev kørt til Marbella Club Hotel, fordi vi skulle på location skydning. Her begyndte dagen med cirka 4 timer i hår og make up, da jeg skulle have extensions i. Jeg kom i tøjet og tog et par billeder, men så skulle vi til frokost. Vi spiste frokost begge dage på det lækreste raw vegan place, og jeg kunne nærmest ikke vælge imellem retterne, typical me. Onsdag valgte jeg en vegansk glutenfri grøn pizza, som ingenting havde med pizza at gøre, men den smagte virkelig lækkert. Den var blandt andet med squash, cashewnød ost og avocado. Torsdag skulle jeg have the grand fianally, fordi jeg havde fødselsdag dagen efter, og vi sluttede dagen tidligt. Den stod på en slags ”pizza” igen. Jeg fik boghvedekiks med trøffel, vegansk parmesan og champignon, en detox juice med spinat, ingefær, citron, broccoli og agurk. Måltidet startede dog med desserten, som var en raw vegan chocolat hazelnut tart.
Efter frokost onsdag hoppede vi ned på stranden og skød billeder. Der var meget smukt, en smule vind, men en skøn oplevelse. Om aften valgte jeg ikke at tage med teamet ud at spise, fordi jeg havde brug for en alene aften. Det er meget krævende at være på en hel dag foran kameraet, så jeg gik kold relativt tidligt onsdag aften. Jeg glæder mig til, at besøge Malaga igen til sommer med min svigerfamilie.